Colocviul proiectului „Ora să ȘTIM” la Cotroceni

Colocviul proiectului „Ora să ȘTIM” la Cotroceni

În data de 25 iunie 2019, la Muzeul Național Cotroceni s-a celebrat proiectul „Ora să ȘTIM”, proiect care aduce împreună bucuria cititului și educația pentru știință, tehnică, inginerie și matematică, în rândul copiilor cu vârste cuprinse între 3 și 11 ani. Proiectul finanțat de Deutsche Telekom Stiftung, a fost implementat în bibliotecile publice din 12 județe din țară de Fundația Progress și bibliotecarii coordonatori din bibliotecile județene.

La acest deosebit eveniment ne-am bucurat să îi avem alături de noi pe:

– Dr. Ligia Deca, Consilier de Stat
– Administrația Prezidențială
– Olimpia Bratu, Manager
– Biblioteca Județeană “Christian Tell” Gorj
– Prof. univ. dr. Lucian Ciolan – Universitatea București
– Stefanie Thate, Manager Comunicare – Deutsche Telekom Stiftung, Germania
– Roxana Vitan, Președinte Romanian-American Foundation
– Vlad Măcelaru, CEO ClarK & Ambasador CODE Kids
– Dr. Camelia Crișan – Fundația Progress.

Metodica

Diploma de excelență

 

În acest cadru festiv, s-au decernat diplome de excelență pentru bibliotecile care s-au implicat în proiect și care au avut reprezentanți la eveniment. Din județul nostru au participat Melania Suciu, bibliotecar-metodist și coordonator al proiectului în județul Mureș și Nicoleta Man, bibliotecară la Biblioteca Comunală Ibănești. 

Articole similare

Întâlnire metodică - Târgu Mureș - februarie 2016

La întâlnire metodică regională din 23 februarie, organizată de Melania Suciu, bibliotecar-metodist la Biblioteca Județeană Mureș, desfășurată la sediul bibliotecii județene, au participat colegele cu care nu am reușit să ne întâlnim în 2015 din motive obiective, după cum urmează: Bălăușeri: Szőcs Enikő; Ghindari: Bányai Éva; Șincai: Szőllősi Edit; total: 4 persoane. Probleme discutate 1. S-a prezentat pagina web a compartimentului metodic a BJM, calendarul aniversărilor culturale, tipizatele (registru inventar, RMF), link-ul către CZU online, tabela de autori și către programul de actualizare a prețului cărților. 2. S-a insistat pe modul de comunicare, utilizarea mijloacelor electronice și a telefonului pentru comunicare, și îmbunătățirea comunicării. 3. Am ținut cursul: „Gestiunea de bibliotecă. Suportul de curs este postat în pagina web. Am adus tipizate RI și RMF și le-am împărțit participantelor. Am discutat situațiile concrete întâlnite în bibliotecile participante la întâlnire, cum să treacă la tipizatele actuale, cum se face inventarierea și casarea. Concluzii Colegele au fost foarte interesate, receptive și au considerat cursul folositor, deoarece nu se lucrează cu RMF la toate bibliotecile comunale, nu se folosesc peste tot tipizatele actuale și, fiind documente de gestiune, se vor folosi corect de acum încolo. Totodată, o reîmprospătare a cunoștințelor și lămurirea unor situații concrete apărute la un moment dat, sunt oricând binevenite. De asemenea, s-au cerut informații suplimentare privind verificarea fondului și casarea documentelor. Am exemplificat și am discutat concret despre fiecare situație în parte pentru a lămuri lucrurile și pentru a le ușura cât mai mult munca prin lămurirea cazurilor excepționale.La întâlnire metodică regională din 23 februarie, organizată de Melania Suciu, bibliotecar-metodist la Biblioteca Județeană Mureș, desfășurată la sediul bibliotecii județene, au participat colegele cu care nu am reușit să ne întâlnim în 2015 din motive obiective, după cum urmează: Bălăușeri: Szőcs Enikő; Ghindari: Bányai Éva; Șincai: Szőllősi Edit; total: 4 persoane. Probleme discutate 1. S-a prezentat pagina web a compartimentului metodic a BJM, calendarul aniversărilor culturale, tipizatele (registru inventar, RMF), link-ul către CZU online, tabela de autori și către programul de actualizare a prețului cărților. 2. S-a insistat pe modul de comunicare, utilizarea mijloacelor electronice și a telefonului pentru comunicare, și îmbunătățirea comunicării. 3. Am ținut cursul: „Gestiunea de bibliotecă. Suportul de curs este postat în pagina web. Am adus tipizate RI și RMF și le-am împărțit participantelor. Am discutat situațiile concrete întâlnite în bibliotecile participante la întâlnire, cum să treacă la tipizatele actuale, cum se face inventarierea și casarea. Concluzii Colegele au fost foarte interesate, receptive și au considerat cursul folositor, deoarece nu se lucrează cu RMF la toate bibliotecile comunale, nu se folosesc peste tot tipizatele actuale și, fiind documente de gestiune, se vor folosi corect de acum încolo. Totodată, o reîmprospătare a cunoștințelor și lămurirea unor situații concrete apărute la un moment dat, sunt oricând binevenite. De asemenea, s-au cerut informații suplimentare privind verificarea fondului și casarea documentelor. Am exemplificat și am discutat concret despre fiecare situație în parte pentru a lămuri lucrurile și pentru a le ușura cât mai mult munca prin lămurirea cazurilor excepționale.

La întâlnire metodică regională din 23 februarie, organizată de Melania Suciu, bibliotecar-metodist la Biblioteca Județeană Mureș, desfășurată la sediul bibliotecii județene, au participat colegele cu care nu am reușit să