Cafeneaua ANBPR

Cafeneaua ANBPR

Participanţii, directorii de biblioteci judeţene şi preşedinţii, vicepreşedinţii şi membrii filialelor ANBPR sunt din Regiunea de dezvoltare Centru: Alba, Braşov, Covasna, Harghita, Sibiu, Mureş, am fost găzduiţi, pentru eveniment, în Sala Mică a Palatului Culturii. Rândurile de mai sus au vorbit de la sine despre frumuseţea interiorului, aşa că eu am să spun că a sta fie şi numai pentru o oră într-un astfel de decor, este un adevărat balsam pentru suflet şi ochi. Dar noi am fost găzduite mai bine de patru ore şi, ca urmare, beneficiu a fost de 4 ori mai mare. De aceea aş numi acele clipe cură terapeutică pentru minte, suflet şi …bibliotecă – artoterapie.

Am primit fiecare mapele ANBPR: agenda Cafenea, prezentare eveniment, conversaţie de substanţă, participanţi filiale, participanţi trening ANBPR – managementul organizaţional al filialelor ANBPR, statul ANBPR, Consiliul de Conducere şi Biroul Executiv al ANBPR, Codul etic al bibliotecarului, scurtă prezentare ANBPR, BiblioMAGAZIN, buletin informativ al ANBPR nr. 4(5)/2010, model de proiect, fişă – formular, pliant ANBPR – Centru de Formare Profesională şi … un surprinzător calendar … personalizat!

În cadrul Cafenelei, ne-am concentrat pe subiectele de interes profesional şi de mare importanţă pentru noi. Au fost organizate 4 X 2 mese de discuţii cu gazdelor noastre de la Mureş . Fiecare gazdă a comunicat noilor participanţi principalele lucruri discutate la aceea masă astfel încât discuţiile s-au construit unele din altele şi unele pe altele. S-a scris pe foi de flipchart, cu markere, pentru a fi notate minuţios ideile de substanţă ale conversaţiilor. După douăzeci de minute ne-am mutat la altă masă, pentru altă temă:

1.Cum credeţi că ar trebui să vă ajute Asociaţia pe dvs. ca membri?
2.Dvs. cum sunteţi dispuşi să vă implicaţi în activităţile Asociaţiei ?
3.Care sunt nevoile de dezvoltare profesională ale membrilor ?
4.Comunicarea cu şi între membrii: cum ?

Címkék:

Articole similare