L-V: 7:00-15:00
A fost organizat în anul 2016, datorită nevoii de a promova serviciile Bibliotecii și de a îmbunătăți comunicarea cu beneficiarii acestora. Biroul se axează pe colaborarea cu celelalte secții – comunicare internă – astfel încât imaginea bibliotecii să fie una pozitivă și relația acesteia cu publicul să fie una cât mai eficientă.
Acesta are rolul de a informa comunitatea – cititori, parteneri, mass-media, lideri de opinie, utilizatori – prin diverse metode și canale, cu ajutorul mai multor instrumente. Este compus din trei compartimente distincte și se află sub coordonarea unui șef birou:
Asigură mentenanța echipamentelor din bibliotecă, inclusiv componenta de achiziții și dezvoltare a dotărilor tehnice, construirea și actualizarea permanentă a paginii web a bibliotecii, asistență și suport logistic la desfășurarea evenimentelor.
L-V: 7:00-15:00
Asigură, conform Legii Bibliotecilor nr. 344/2002, republicată:
Asigură comunicarea directă cu membrii comunității, circulația, arhivarea și păstrarea documentelor interne.
Luni - Vineri : 8:00-15:00